JULAFTON

Publicerad 2010-12-25 00:32:36 i Allmänt,

Då var vi hemma igen..Det har varit en toppendag! Först åkte vi hem till Anette och Sten. Började med glögg, mingel och Kalle Anka. Efter det blev det den efterlängtade julmaten. Efter att all mat fått smälta ner så gott de gick blev det kaffe och julgodis. Knäcken var uppskattad kan jag säga ;) Roligt!

Julspelet var jätteskoj. De körde en annan variant än jag är van vid. Här skulle man få så många paket som möjligt, när jag har spelat har alla fått lika många paket var. Chris vann två ljuslyktor och jag vann en äggklocka och godis. Med andra ord gick de inte så bra för oss, haha kunde fått fler paket ;) Men de vi fick kommer komma till användning :)

Runt åttatiden åkte vi vidare till min släkt. Vi kom lagom till ris ala malta. Jag tycker det är så gott med saftsoppa till! Men sedan fick det räcka, annars hade magen spruckit! Höhö. Vi hade riktigt kul när vi spelade Med andra ord, kusinerna och vi :D Lite julöl och baileys fick det också bli!

JULKLAPPAR..
Av min älskling fick jag ett presentkort och en värmekudde.
Till Chris köpte jag en svart skjorta och en vit t-shirt med döskallar på.
Tillsammans har vi fått pengar, en stavmixer och en bok med efterrätter.

Tack alla nära och kära för en perfekt jul ♥ Här kommer en god natt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej